A számlázóprogramok esetében az online adatszolgáltatás a NAV-felé 2018.01.01-jétől lesz önkéntesen választható, 2018.07.01-jétől pedig kötelező. Az adatszolgáltatás tesztelésére 2017. július 1-je óta van lehetőség, amivel a Selester Kft. természetesen él is.
A QFD Mérnöki Tanácsadó Iroda Kft. 2017 nyarán döntött úgy, hogy az új SelExped-programjának az üzemeltetését is a Selester Kft.-re bízza. Ezzel a QFD egy újabb cég, melynek az adatbázis-szolgáltatását a Selester Kft. biztosítja az általa üzemeltetett Microsoft Azure-fiókban. Ezzel a megoldással teljesen kiváltható a cég saját szervere, ami komoly költségmegtakarítást jelent. Az egyetlen fontos feltétel a legalább 5 MBit/s sebességű internet az adatbázis eléréséhez.
A kormány április 29-i bejelentése szerint csak 2018. július 1-jétől lesz kötelező az online adatszolgáltatás a számlázó programok esetében. Az adatszolgáltatás tesztelésére 2017. július 1-jétől lesz lehetőség.
A SelExped-ben 2017 nyarától két új pénzügyi funkció érhető el kiegészítő termékként.
A SelExped Hitelkeret-kezelés célja, hogy a Pozíciófelvételben a program előre megadott kritériumok teljesülése esetén blokkolni tudja a fuvarfeladat felvételét. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy azok a felhasználók, akik "Számlázási adatok módosítása"-jogosultsággal rendelkeznek, az Ügyféltörzsben a Credit limit fülön beállíthatják, hogy egy adott cégnek mekkora hitelkeretet adnak. A program folyamatosan figyeli (kiszámítja), hogy az adott cég egyenlege pontosan mennyi, azaz mekkora a fennmaradó hitelkerete. Ha ez nulla alá csökken, akkor
- amennyiben olyan felhasználó próbál a Pozíciófelvételben kalkulációt rögzíteni a céghez, akinek nincsen "Számlázási adatok módosítása"-jogosultsága, akkor kiírja, hogy "Ennek az ügyfélnek nem lehet felvenni új kalkulációt, mert a fennmaradó hitelkerete elfogyott"
- ugyanebben az esetben pedig olyan felhasználónál, akinek van "Számlázási adatok módosítása"-jogosultsága, kiírja, hogy "Ennek az ügyfélnek a fennmaradó hitelkerete elfogyott. Szeretne mégis új kalkulációt rögzíteni neki? Igen/Nem"
A másik új pénzügyi funkció a SelExped Speciális Fizetési Megállapodások. Célja, hogy a Pozíciófelvételben felül tudjuk írni az Ügyféltörzsben előre beállított Fizetési határidőt és/vagy Devizanemet az adott ügyfélre az adott pozícióra vonatkozóan.
2017 szeptemberében megkezdődik a SelExped termékek oktatása a Budapesti Gépészeti Szakképzési Centrum Bethlen Gábor Szakgimnáziumában. A diákok így az egyik legmodernebb magyarországi szállítmányozási szoftver működését sajátíthatják el, amelyet több száz felhsználó használ napi rendszerességgel több mint 40 vállalatnál.